Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 december 2015

Roestvrijstalen keuken bij klanten (Westmalle en Prinsenbeek)

Gisteravond hebben de monteur Jan en Joop de keuken klaargemaakt van Snaidero project 688 in Westmalle (België).


Monteur Niklas, de andere monteur werkt alleen. Toch heeft ook hij z`n keuken voor deze week bijna klaar. Niklas heeft in Prinsenbeek gewerkt aan de keuken van Snaidero project 667.


De keuken in Prinsenbeek heb ik nog verkocht met de vorige lijn Neff apparaten in roestvrijstaal (inmiddels niet meer leverbaar). Hier onder nog de Engelse video van de S100 keuken met roestvrijstalen Neff apparaten. Inmiddels is deze rvs lijn apparaten niet meer leverbaar. Ik hoop dus binnenkort ook hiervan weer een video te maken. Wél heb ik onlangs al een Nederlandse video gemaakt met de nieuwe lijn Neff apparaten in de S100 keuken.



Wél heb ik een apparatenserie nu met iets meer rvs als bij de standaard Neff lijn. Hierover heb ik onlangs ook wat op het blog geschreven (incl. video).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten