Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 december 2015

Snaidero keuken opgeleverd in Scherpenisse

Gisteravond ben ik in Scherpenisse geweest (Zeeland) voor de oplevering van Snaidero keuken project 674.

Deze keuken is enkele weken terug door Jan en Joop gemonteerd. De klant is afgelopen zaterdag verhuisd naar de nieuwe woning, vandaar dat ik ze heb bezocht.


Net als de keuken van vorige week in Bergschenhoek, ook deze keer weer een rvs keuken met de vorige lijn rvs inbouwapparaten van Neff.

Net als bij de ouders van de klant had ik ook hier een hoge druk stoomoven geleverd. Zodoende hoefde ik de apparaten niet uit te leggen deze keer.

Ten opzichte van de showroomkeuken opstelling S100 hebben deze klanten toch wel het een en ander aangepast. Zo is het werkblad dikker gemaakt naar 10cm. Ook de kolom die het werkblad draagt hebben we dus evenredig dikker gemaakt.

Bij de keuken heeft de klant ook de schuifbare houten snijplank gekocht. Deze keer de Iroko versie met het "holletje".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten