Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 december 2015

Italiaanse "design" keukens

In Italië vorige week zijn Robbert ook bij een keukenshowroom in Udine wezen kijken. We vonden het wel grappig om te zien. Hier onder dus een foto van zo`n "Italiaanse design keuken" (dus geen Snaidero voor alle duidelijkheid).


Het was `s avonds laat, dus ik heb geen foto`s van Udine overdag. Maar zoals jullie kunnen zien zag het er wel gezellig uit (alleen wel stil op straat).


De volgende dag zijn we naar de Snaidero fabrieksshowroom geweest. Daar zagen we dus heel andere "Italiaanse design keukens". Zoals bijvoorbeeld onderstaande Snaidero Ola 20 keuken.


Er stond natuurlijk nog veel meer als alleen een Ola 20 keuken. Hier onder een keukenopstelling in het keukenmodel Code maar dan in het concept "Opera".


Over het keuken concept Opera had ik al eerder wat foto`s op het blog gezet. Zoals ik toen al schreef is het eigenlijk een luxere versie van de Snaidero Code keuken.


Hier onder tenslotte nog een foto van de open elementen uit het Snaidero Code/Opera concept. Deze open elementen maken de keuken wel wat speelser/minder saai. Aan de andere kant lijkt het me wel een gedoe als dat elke week afgestoft moet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten