Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 31 december 2015

Oudjaar op Arnemuiden

Vandaag is het oudjaar. Hier op Arnemuiden is dat best een hele happening.

De jeugd mag vandaag legaal met brommers zonder uitlaat door het dorp scheuren, lees hier maar op Omroep Zeeland. Het is een vreselijk kabaal, maar ik moet eerlijk zijn. Toen ik zelf nog met een brommertje rondreed (een Kreidler) vond ik het ook leuk en stoer :).

Ik heb bedacht om vandaag alleen tussen 9 en 11 uur de showroom open te hebben. Ik heb dan ook een afspraak met een klant. Daarna vind ik het eigenlijk wel mooi geweest voor 2015...


Zaterdag de 2e hoop ik weer gewoon open te zijn (ook voor dan staan er al afspraken gepland trouwens). Ik zou zeggen een fijne jaarwisseling voor jullie allemaal en doe alstublieft voorzichtig met vuurwerk en zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten