Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 december 2015

Crème Brûlée maken in de Snaidero 100 keuken

Met de feestdagen in aantocht leek me het wel leuk om zelf Crème Brûlée te maken. Van de Sint had ik laatst al een brander gekregen (bedankt hoor Sinterklaasje), dus ik denk dat ze er thuis zo`n beetje op rekenen :).



Hoe dan ook, voor wie ook Crème Brûlée wilt maken; Maarten en ik hebben het onlangs voor jullie op video gezet. Je kunt het recept voor Crème Brûlée hier nalezen op m`n website.


Dan nog even wat anders. Onze kindertjes hebben nu kerstvakantie. Ik heb daarom besloten om er een paar dagen tussen uit te gaan met het gezin. Vanaf dinsdag 22 december as. hoop ik weer terug in de showroom te zijn. Alvast tot ziens weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten