Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 mei 2014

Italiaanse avond in de keuken showroom

Vlakbij de fabriek van Snaidero keukens wordt de San Daniele Prosciutto gemaakt. Vorig jaar ben ik met de klant van de Snaidero Ola 20 keuken uit Lichtenvoorde naar San Daniele geweest om San Daniele Prosciutto op te halen bij DOK.

Heel leuk natuurlijk om met klanten naar Italië te rijden, maar dat kan natuurlijk ook makkelijker. Ik heb San Daniele Prosciutto gekocht en wil op vrijdag avond 20 juni deze op gaan snijden hier in de keukenshowroom (vanaf 18:00u). Bij deze avond is iedereen van harte uitgenodigd om de Snaidero keukenshowroom te bezoeken.


Net als anders heb ik ook deze keer Ben gevraagd om voor de bijpassende Italiaanse wijn te zorgen. Ben heeft in Middelburg Wijnkoperij van Leerzem. Tenslotte heb ik een kok gevraagd om met de Neff B46C74N3 VarioSteam oven hapjes voor de klanten klaar te maken. De foto`s van de Italiaanse avond wil ik straks op deze pagina plaatsen.


Dan nog even wat anders. Neff heeft nu een leuke aktie lopen met de Z9417X2 teppan yaki voor FLEX inductie. Deze teppan krijgen klanten cadeau bij aankoop van een FLEX inductiekookplaat (de kookplaat moet dan wel in een gelijktijdige aankoop zijn met 3 andere Neff apparaten). De aktie loopt tot 30 september 2014. De klanten die de teppan hebben zijn er net als mij enthousiast over. Ik kreeg gisteren bijvoorbeeld onderstaande mail (ze zijn bij deze boerderij geweest).

Goedemiddag Rudy,

heb de teppanyaki plaat gisteren gelijk uitgeprobeerd hoor, had er wat entrecote met champignons opgegooid. Het was heerlijk en zeer makkelijk in gebruik. Nogmaals dank voor de plaat Rudy. Verder nog de boerderij gevonden, aardige mensen zeg! We mochten ook nog een kijkje in de stal nemen, mooi bedrijf hebben ze. Gelijk wat vlees meegenomen, stooflappen, gehakt en kogelbiefstukken. Tevens een stapel folders meegenomen, ga een beetje om me heen vragen of er interesse is. Heb nu stoofvlees opstaan gaan we vanavond opeten. Mocht het nou echt zoooo lekker zijn (Hoogstwaarschijnlijk wel) dan zijn we van plan om vaker voorraden in te slaan. Kortom een vruchtbaar bezoekje aan Zeeland.

We keep in touch.

Ciao
Aura=

2 opmerkingen:

  1. Worden er in Belgie ook kookavonden door Neff georganiseerd?
    Wat is het verschil tussen Neff B45C42N3 en B46C74N3?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kookavond is door ons zelf georganiseerd, dus niet op initiatief van Neff. De kok is echter via Neff ingehuurd. Ik denk dat Neff in België ook wel zoiets doet, maar dan op de Batibouw.

    De B45C42N3 is iets eenvoudiger als de B46C74N3. De B46C74N3 is het topmodel en is bijvoorbeeld handiger in de bediening.

    BeantwoordenVerwijderen