Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 november 2012

Dankdag in Arnemuiden

Vandaag is het in Zeeland dankdag, een weekje later als de officiële "Thanksgiving". Op Arnemuiden zijn de winkels dan dicht (ik zelf ook). De monteurs Jan en Joop houden dit jaar geen dankdag, ze blijven aan het werk in Duitsland. Om even heen-en-weer te rijden vanuit Frankfurt is ook weer zo wat. Ook de meeste visserschepen (Arnemuiden is eigenlijk een vissersdorp) komen tegenwoordig niet meer naar binnen voor dankdag.
Deze keer nog een paar foto`s van keukens die Snaidero geshowd heeft op de beurs in Bergamo vorige week. De keuken hier boven en onder is een Snaidero Ola 20. In mijn showroom staat deze keuken opgesteld als eiland, Snaidero heeft er deze keer voor gekozen om een hoekopstelling te plaatsen.
Naast de Ola 20 stond er ook een Snaidero Skyline opgesteld op de beurs in Bergamo. De Skyline gaat al een aantal jaren mee in het Snaidero assortiment, maar is (helaas) in Nederland niet zo`n hit als in Italië zelf.
Naast de "frivole" ronde keukens had Snaidero ook strakkere keukens meegenomen zoals deze Snaidero Orange keuken. Deze Orange is neergezet met een "hoek-eiland" er voor zoals ik eerst in de showroom had staan. Die keuken heb ik een paar maanden terug vervangen door de nieuwe Snaidero S16 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten