Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 26 april 2022

Snaidero keuken in Zeeland (project 1037)

Een paar weken terug heeft monteur Jan Levien op het eiland Tholen (in Zeeland is dat) een Snaidero keuken geplaatst; project 1037.

Deze klant heeft eigenlijk de S10 keuken als wandopstelling toegepast.

















Daarnet stuurde de klant me nog foto`s van hoe het is geworden (Bedankt!). Zodoende kan ik ze weer met jullie delen hier op het blog.

Zoals jullie zien is het een mooie opgeruimde keuken (het lijkt een beetje op mijn Snaidero keuken thuis). Jan Levien heeft trouwens de spatranden van Corian al ingemeten. Deze worden binnenkort nog gemonteerd (we bestellen deze in de regel na montage van de keuken).

















Morgen (27/4/2022) is het Koningsdag. Vandaar dat ik dan een dagje vrij heb. De showroom is dan dus gesloten. Houd hier alstublieft rekening mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten