Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 16 april 2022

Falmec Light eilandafzuigkap

Gisteren is de eerste Falmec Light afzuigkap opgehangen hier. Het is de eerste die ik heb uitgeleverd. Ik ga de afzuigkap eerst uitgebreid testen en daarna wil ik `m voor jullie op video zetten.

















Deze Falmec afzuigkap is qua werking niet hetzelfde als de E.Ion afzuigkappen waar ik zo gek van ben (Bipolaire Ionisatie). Het is een recirculatieafzuigkap met een koolstoffilter, dus een filter wat je elke 1.5 jaar ongeveer moet vervangen (afhankelijk van hoe vaak en vies je kookt). Deze filters kun je als consument rechtstreeks bij Falmec Nederland bestellen (ze sturen dat rechtstreeks naar je toe).

















De Falmec Light mist zoals gezegd de Bipolaire Ionisatie, maar daardoor kan hij natuurlijk een stuk subtieler zijn qua vormgeving (je mist een stuk mechanica). En de vormgeving is dan ook de reden waarom ik heel enthousiast ben over deze Falmec Light. Het is gewoon een super strak en gaaf ding. De kap past mijn inziens dus heel goed in een mooie Snaidero keuken. Maar hierover later meer dus 😉.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten