Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 18 april 2022

Mukbang in Snaidero keuken

Afgelopen weekend had mijn vrouw met haar 2 nichtjes en vriendinnen een Mukbang georganiseerd. Dat is een Aziatisch ding, maar het komt er op neer dat ze dan samen lekker eten gaan maken. Iedereen doet wat en ze maken er een gezellige boel van.

















Was ik dus blij met de nieuwe Snaidero keuken 😎. Naast de beide Neff combi-stoomovens was zelfs ook nog de losse stoomoven in gebruik. Deze heb ik gemonteerd achter een deurtje in een hoge kast met oven. Zo`n losse stoomoven koop je heel goedkoop 2e hands online. Ik denk dat veel kopers van zo`n losse stoomoven `m weg doen omdat ze niet weten hoe ze `m moeten gebruiken.

In zo`n stoomoven maak je dus niet alleen je groenten klaar. Maar ook voor vlees kan het handig zijn (met name als je het druk hebt). Hier onder daarom mijn video over varkenshaas uit de stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten