Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 23 april 2022

Snaidero keuken project 1068

Een hele poos terug heb ik in Hoek een Snaidero keuken verkocht (project 521). Het zal zo rond 2009 zijn geweest.

Dit was een hoge kastenwand in wit hoogglans met eiland in roestvrijstaal.

Eigenlijk een voorloper van wat nu de S10 keuken is.

















De klant is best vaak mee wezen vliegen ook. Bijvoorbeeld met mijn vorige vliegtuig naar Engeland.

















Ook hebben verschillende kinderen van deze klant een keuken bij mij gekocht. Laatst nog had ik een video opgenomen bij hun zoon (project 940 in Vierpolders). Deze video heb ik hier onder ingesloten.



Wat leuk dat de klant nu opnieuw een keuken bij me gekocht heeft. Dit keer een Snaidero Ola in Grigio Cemento voor in hun nieuwe huis in Brielle; project 1068.

Afgelopen Woensdag zijn ze hier geweest om de keuken te bestellen. Uiteraard zijn we daarna nog even een rondje met de Cessna van de zaak op pad geweest 😎.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten