Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 4 december 2021

Snaidero keuken in Vierpolders (project 940)

Vorige week ben ik bij de klant van project 940 op bezoek geweest in Vierpolders. Deze klant heeft een Snaidero keuken bij me gekocht in de kleur Grigio Cemento (micalak).




Het werkblad van deze keuken is gemaakt van Corian en dat verkoop ik natuurlijk heel vaak. Maar deze keer geen standaard wit Corian maar Bianco Carara (marmermotief). Een leuk alternatief uiteraard op normaal wit.

Omdat de klant een Neff FullSteam oven gekocht heeft heb ik deze ook voor ze uitgelegd. Deze keer heb ik ook kant-en-klare kreeft mee genomen. Je hoeft de kreeft dan alleen maar op te warmen met de magnetron of stoomoven. In mijn keukens vind je normaal gesproken geen magnetron natuurlijk, maar een stoomoven uiteraard wel.

Ik heb het bij de klant in Vierpolders geprobeerd, gewoon 5 minuten stomen op 100 graden is prima. Wel even uit de verpakking halen natuurlijk (in een stoomovenpan met gaatjes).

Deze kreeft van de Roem van Yerseke wordt vanaf half december aangeboden bij de Albert Heijn (het is een tijdelijk artikel voor tijdens de feestmaand).
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten