Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 29 december 2021

Snaidero keuken in Lemelerveld

Zoals ik gisteren al schreef, Jan Levien is naar Lemelerveld geweest voor de montage van de hoge kasten voor de klant van Snaidero project 1030.

Inmiddels zijn deze hoge kasten klaar. De vloerenlegger van de klant moet de vloer nog leggen. Jan Levien kan dus pas terug voor het eiland als de vloer klaar is.

Omdat de klant gaat verhuizen kort na het leggen van de vloer is het super fijn dat de hoge kasten al klaar zijn. Het eiland is immers niet zo heel veel werk.

De montage van de vouwdeurkast is ongeveer 1 mandag werk, vandaar dat het handig is als dit al van te voren is gebeurd.

Ook de omtimmering boven de hoge kasten en het verlaagde plafond boven het eiland (voor de verlichting) heeft Jan Levien al van te voren gedaan.














De klant in Lemelerveld heeft zes hoge kasten van 60cm gekocht met dan in het midden twee kasten voor de Neff apparaten (oven/koffiemachine/servieswarmer).

Eigenlijk vind ik persoonlijk die wand het mooist. Ik heb dat privé thuis ook zo (zie video hier onder).

De keuken in Lemelerveld gaat er trouwens ook zo`n beetje uitzien zoals bij mij thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten