Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 27 december 2021

Kerst met Snaidero keuken / Neff FullSteam oven

De kerst is inmiddels weer achter de rug. Zelf zijn we met eerste kerst op bezoek geweest bij vrienden die ook een Snaidero keuken bij me hebben gekocht.

Ze hadden kalkoen klaar gemaakt met hun Neff FullSteam oven (gebruik makend van de kerntemperatuurvoeler).














Zoals ik in het vorige berichtje al zei; "je Kerst kan niet meer stuk als je een Snaidero keuken hebt".

Ook thuis heb ik de Neff FullSteam oven gebruikt. Ik heb een rollade gemaakt, uiteraard ook met de kerntemperatuurmeter.














Hier onder de video over hoe ik dat zelf doet met je Neff FullSteam oven. Heel makkelijk.



Doordat je de kerntemperatuurmeter gebruikt weet je zeker dat je gerecht niet té gaar of té rauw is. De Neff FullSteam oven stopt er ook mee als de kerntemperatuur is bereikt. Mocht je de oven op je wifi hebben aangemeld dan krijg je ook een berichtje op je telefoon dat je gerecht klaar is. Nou da`s toch wel helemaal top.

Mocht je de temperatuur willen weten; ik heb een lijst met kerntemperaturen voor de oven.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten