Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 juli 2021

Snaidero keukens bezorgd

Vandaag is de vervoerder van Snaidero weer langs geweest om nieuwe keukens te bezorgen. Monteur Jan Levien heeft me geholpen met het lossen.

























Jan Levien heeft vandaag namelijk in de showroom gewerkt hier. We hebben apparaten veranderd in de showroom. Zo zijn er Neff koel-/vriescombinaties gewisseld.

Ook hebben we een begin gemaakt met de nieuwe Gaggenau showroomkeuken. Ik heb 1 showroomkeuken Neff ingewisseld met Gaggenau. Dit omdat ik de Neff inbouwapparaten voor klanten nodig heb omdat ze door BSH niet uitgeleverd worden. Gaggenau is een kleiner merk, dus ik verwacht wat minder leverproblemen.

Helaas zijn nog niet alle apparaten binnen voor deze nieuwe Gaggenau showroomkeuken. Ik kan dus nog geen foto`s laten zien.

Over niet geleverde apparaten gesproken; ik zou deze week dan toch eindelijk weer koffiemachines en combimagnetrons binnen krijgen. Maar helaas. De geplande levering is opnieuw door BSH uitgesteld.

Voor de klant van Snaidero keuken project 965 had ik bijvoorbeeld in mei al de combimagnetron binnen moeten krijgen. Gelukkig heb ik die toen uit de showroom kunnen pakken want zelfs nu is deze combimagnetron nog niet binnen!

Tenslotte. De geïntegreerde vaatwassers met bedieningspaneel worden de komende weken niet uitgeleverd door BSH/Neff. Ik verwacht ze medio week 31 (dus laatste week voordat ik met vakantie ga). Plaatsvervangend excuus, maar dit is helaas al een poosje aan de gang zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten