Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 21 juli 2021

Huisje Filipijnen

De bouwvak komt er aan en helaas gaan we ook dit jaar niet naar de Filipijnen.

We hopen dit jaar naar Italië te gaan (ook niet verkeerd) en onderweg nog bij familie langs in Oostenrijk.

In de Filipijnen is mijn schoonfamilie een vakantiehuisje aan het bouwen voor mijn vrouw. Een poosje terug had ik een berichtje gedaan over dit vakantiehuisje van mijn vrouw .








































Inmiddels is mijn schoonvader het dak aan het maken. Op de foto hier onder zie je het huis aan de straatkant.

Het huis is als het ware andersom geplaatst. Dus met de mooie kant naar de zee toe en de "lelijke" kant naar de straatkant toe.

Het is nu regenseizoen in de Filipijnen, dus heel hard opschieten doet het nu niet. Maar de bouw heeft uiteraard geen haast. Voorlopig kunnen we toch niet naar de Filipijnen.

























Voor wie zich toch een beetje in de Filipijnen wilt voelen; hier onder de video over Chicken Adobo. Het nationale gerecht van de Filipijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten