Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 juli 2021

Snaidero Ola keuken in Numansdorp (project 947)

De afgelopen dagen is monteur Jan Levien aan het werk geweest in Numansdorp. Hij heeft de Snaidero Ola keuken geplaatst van project 947.

Net als de Snaidero Ola keuken van vorige week is ook deze keuken gelakt in de kleur Grigio Cemento.

























Bij deze Snaidero keuken in Numansdorp is een Corian werkblad geleverd. Dit is ter plaatse naadloos verlijmd zodat het blad nu uit 1 stuk is. Gaaf hé?!

























De apparaten van project 947 waren vorig jaar al geleverd aan de klant. Vandaar dat we bij deze klant gelukkig geen manco`s hadden.

Ook nu doe ik dat nog steeds trouwens. Dus apparaten met spoed bestellen en van te voren bij klant leveren. Zo heb ik net 4 Neff apparaten van te voren geleverd voor de klant van project 1001 in Mijnsheerenland.

























Er zijn klanten die vinden dat ik voor de opslag moet zorgen en die reaktie snap ik best. Maar als ik dan een manco heb bij een andere klant waar ik eerder moet leveren dan zal ik echt wel apparaten uit mijn opslag pakken.

Ik ga niet apparaten "apart zetten". Ik heb allemaal lieve klanten, dus ik ga geen mensen voor trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten