Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 30 juli 2021

Bezoek Intermat / lossen Snaidero keukens

Gisteren had ik een afspraak in Hoofddorp, dus reed zowat langs Mijdrecht. Ben daarom even langs geweest bij de keukenzaak van Intermat daar. Vóórdat ik mijn keukenshowroom opende in 2001 werkte ik bij Intermat in Mijdrecht als keukenverkoper. Mijn ex-collega Rob ten Hoope werkt daar nog steeds, heb `m dus even een bezoek gebracht.

Intermat doet geen Snaidero meer. Ze zijn daar mee gestopt toen ik voor mezelf ben begonnen. Ze hebben o.a. Keller en Siematic.

Dus zoek je een keuken van die merken dan kun je terecht in Mijdrecht.

























Mijn vrouw heeft tijdens mijn afwezigheid gisteren op de showroom gepast. Daarom kon de vrachtwagen van Snaidero geen keukens lossen. Dat heb ik vandaag dus gedaan.

























Volgende week is de laatste week voor de bouwvak. Ik heb dus nog 1 aflevering van Snaidero te gaan en dan is het lekker vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten