Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 juni 2021

Snaidero keuken in Roosendaal (project 948)

Vandaag heeft monteur Jan Levien de keuken opgeleverd van project 948 in Roosendaal.

Deze Snaidero keuken is gespoten in Grigio Cemento micalak, een kleur die je ook bij mij in de showroom op verschillende keukens ziet (zoals bij de Ola showroomkeuken). Ook komt deze kleur nogal `s voorbij hier op het blog.

















Zelf vind ik de kleur heel mooi, dus ik verkoop `m ook heel vaak. Er zijn echter ook alternatieven hoor. Toevallig verkocht ik er eentje vandaag in Champagne micalak (op een Snaidero Vision).

Zo`n micalak heeft gewoon net even wat meer speciaals ten opzichte van een standaard lak (die Snaidero natuurlijk ook heeft). De micalak wordt handmatig gespoten en is ook ietsje duurder als een gewone standaard lak. Aan de verf wordt een metallic deeltje toegevoegd wat `m net even wat specialer maakt.

















De keuken van project 948 heeft een wit Corian blad met een rvs ingelegd deel bij de kookplaat. Je kunt dan je warme pan op het blad afzetten.

Zo`n wit Corian blad verkoop ik natuurlijk ook vaak, maar wat je wat minder vaak ziet is de Falmec Dama afzuigkap die bij deze keuken is gekozen.

Deze Dama afzuigkap is bij de klant in Roosendaal geleverd in de kleur koper.





Tenslotte. Op bovenstaande foto`s zie je de Grigio Cemento keuken op een tegelvloer met grote tegels. Je ziet Grigio Cemento ook vaak gecombineerd worden met een houten visgraatvloer zoals bij deze klant.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten