Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 25 juni 2021

Snaidero keuken in Amsterdam (project 999)

Na het weekend hoopt Jan Levien de Snaidero keuken van project 999 in Amsterdam te monteren. Vandaag is deze keuken opgehaald door de vervoerder hier in Arnemuiden. Gelukkig een complete keuken, alleen de besteklade voor de vaatwasser was manco (maar die worden vanaf februari al niet meer geleverd door BSH).

























Jan en Joop hopen na het weekend wat dichter bij huis een nieuw keuken project te beginnen; project 995 in Zierikzee. De Snaidero keuken van die klant is gisteren bij me opgehaald.

De klant uit Zierikzee had gelukkig nogal wat apparaten uit mijn showroom gekocht. Die kan ik in dit geval gelukkig uitleveren. Ik heb besloten deze gaten in de showroom op te vullen met Gaggenau apparaten.

Gaggenau is het zustermerk van Neff en is qua prijs wat hoger gepositioneerd. Ik verwacht dat deze apparaten wat beter uitgeleverd zullen worden in de toekomst. Moraal van het verhaal; beschikbaarheid van inbouwapparatuur is de komende tijd erg spannend. Zoals al eerder aangegeven; mijn advies is om de apparaten eerder af te laten komen.


























Ik ben super enthousiast over Neff, maar omdat dit meer een "volume-merk" is ten opzichte van Gaggenau is de beschikbaarheid op dit moment een probleem. Vandaar dat ik nu ook de Gaggenau optie aanbied aan mijn klanten.

Begrijp me goed. Het is een totaal andere prijsklasse. Dus ik kan me voorstellen dat veel klanten toch liever een paar maanden een gat in de keuken hebben. Ik wil in elk geval een oplossing aanbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten