Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 juni 2021

Snaidero keuken in Limburg (project 856 in Roermond)

Een klant uit Limburg (project 856 in Roermond) heeft in 2019 een Snaidero showroomkeuken bij me gekocht (de toenmalige S13). De bouw van de woning moest toen nog gebeuren, vandaar dat de uiteindelijke plaatsing van de keuken pas eind 2020 gedaan kon worden.

Inmiddels is de klant verhuisd naar de nieuwe woning en hebben ze de keuken in gebruik genomen. Ik hoop straks naar deze klant te gaan om de Neff inbouwapparaten uit te leggen.

Ik hoop vanavond ook wat foto`s van de keuken in Roermond te maken en als het mee zit ook een video.

De Snaidero keuken in Roermond is een two-tone opstelling met hout en metaal (alu town). Net zoals de keuken op onderstaande foto maar dan weer iets anders.

















Dan nog even over de uitlevering van inbouwapparaten. Vorig jaar gaf ik al aan dat de uitlevering van inbouwapparatuur minder soepel liep.

Helaas is de situatie sindsdien niet verbeterd maar juist verergerd. Het spijt me enorm, maar de komende tijd gaan klanten dit merken. De problemen zitten op dit moment met name bij de inbouwkoffiemachines, combimagnetrons en vaatwassers.

Voor klanten die nu een nieuwe keuken kopen adviseer ik dus om de apparaten op spoed te bestellen en deze eerder af te laten leveren. De apparaten lever ik dan eerder af. De garantie gaat trouwens pas in bij montage van de keuken (de datum van de laatste termijn faktuur geldt), dus daar maakt het niet voor uit.

Edit: De video van de keuken in Roermond is inmiddels klaar en staat hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten