Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 juni 2021

Snaidero keuken in Amsterdam klaar (project 999)

Afgelopen week had ik de Snaidero keuken van project 999 in Amsterdam bezorgd. Inmiddels is deze keuken gemonteerd door monteur Jan Levien.

























Zoals jullie zien is het een groter gemaakte Snaidero S10 keuken. De klant heeft een extra hoge kast toegevoegd.

De inductiekookplaat hebben ze (helaas) laten vervallen omdat ze geen extra groep konden trekken naar het eiland (stroom). Vandaar dat er nu een gaskookplaat in zit (geen Neff kookplaat omdat Neff geen gaskookplaten levert).

Boven deze inductiekookplaat hangt de Falmec Dama recirculatie afzuigkap. Een leuk alternatief weer op de Falmec Spring (de Dama mist echter wel de E.Ion bipolaire ionisatie).

Omdat de Bipolaire Ionisatie zo goed/fijn werkt ben ik hier erg enthousiast over. En ik niet alleen gelukkig... Ook de klant van Snaidero project 895 uit Rotterdam is er erg blij mee. Hij was vandaag mee wezen vliegen (foto hier onder) en bij geval vertelde hij me dat met name de afzuigkap heel goed bevalt.

























Binnenkort hoop ik langs te gaan bij de keuken van deze klant trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten