Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 juli 2024

Snaidero Ola keuken in Schiedam klaar (project 1152)

Onlangs zijn we begonnen met de montage van de Snaidero Ola keuken van project 1152 in Schiedam. Inmiddels is die keuken klaar.

Zoals jullie zien is het Corian blad uit 1 stuk gemaakt. Dus het hele hoekblad. Ik vind dat zelf wel heel gaaf.












Omdat ik nu met vakantie ga wordt er nog even veel uitgeleverd. Vandaag is de Snaidero S18 keuken van project 1120 in Tongeren (België) opgehaald hier om bij de klant bezorgd te worden.

Deze klant gaat de keuken zelf monteren. Bij een S18 keuken zonder vouwdeurkast is dat volgens mij wel te doen als je een handig iemand bent.

Ik heb het 1 keer gehad dat een klant er op stond zelf te monteren. Maar dan bij een keuken met vouwdeurkast. Werd groot drama. En toen moest Jan Levien natuurlijk acuut op komen draven. Dat doe ik dus niet meer 😀.












Dan tenslotte nog een huishoudelijke mededeling van BSH (bedrijf achter Bosch/Siemens/Neff/Gaggenau).
Vriezers 102-1022 cm uit collectie
Het spijt ons u te moeten mededelen dat met ingang van 1 oktober 2024 de productie en distributie van 102 en 122 cm hoge inbouwvriezers van onze merken Bosch, Siemens en NEFF zal worden stopgezet. Het betreft de volgende modellen: GI31NACE0, GI41NACE0, GIN31ACE0, GIN41ACE0 en GI7416CE0.
Levering tot 30 september 2024
Levering van deze modellen is mogelijk tot uiterlijk 30 september 2024 en uitsluitend zolang de voorraad strekt.


In Italië is de 102cm nismaat zowieso niet gebruikelijk, dus dat is mooi voor mij. De 122cm nismaat heeft Snaidero dan weer wel maar omdat ik bij voorkeur hele doorlopende deuren op mijn hoge kasten doe is het voor mij eigenlijk geen big deal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten