Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 juli 2024

Snaidero keukens bezorgd / deel 2 keukenbeurs

Vanmorgen vroeg stond de vervoerder van Snaidero weer voor de deur te trappelen toen ik aan kwam op mijn werk.

Hij heeft z`n vrachtwagen weer geleegd en is inmiddels weer onderweg terug naar Italië. Deze keer heeft hij twee Snaidero Ola keukens bezorgd hier.


























Zelf heb ik gepland om in elk geval 1 van die twee Ola keukens morgen uit te mogen leveren bij een klant.

De heren monteurs willen deze Snaidero keuken na het weekend gaan plaatsen.

Dan tenslotte nog even wat anders. Jullie hadden nog deel 2 tegoed van mij van bezoek keukenbeurs Milaan onlangs.

Ik heb de video hier onder ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten