Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 juli 2024

Snaidero keuken van project 1155

Binnenkort hoopt Jan Levien de Snaidero keuken van project 1155 te monteren. Deze klant heeft een nieuwe woning in Krabbendijke en daar moet dus de nieuwe keuken in gebouwd worden. Het wordt een keuken in roestvrijstaal.

Ze hebben nu de hoge kasten en spoeldeel gekocht. Op een later moment willen ze het eiland bij me bestellen.

Vandaag is de keuken hier opgehaald door de transporteur zodat Jan Levien het kan gaan monteren tijdens mijn vakantie.









































Zelf heb ik vakantie, maar ben nog heel even in Nederland voordat we het vliegtuig in stappen naar de Filipijnen.

Gisteren lekker gevaren nog met mijn dochter hier op het Veerse Meer. Ze is jarig dus we zijn onder andere gaan varen. Ze is 5 jaar geworden.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten