Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 juli 2022

Snaidero keuken in den Briel (project 1068)

De afgelopen week is monteur Jan Levien begonnen met de montage van de Snaidero Ola keuken van project 1068 in den Briel. Ik heb deze keuken 3 maanden terug verkocht en inmiddels wordt de keuken dus gemonteerd.




















Na het weekend hopen we het Corian werkblad er op te leggen. Dit wordt naadloos uit 1 stuk gedaan (dus de complete hoek). De bladdelen worden in het werk onzichtbaar verlijmd. Dit is natuurlijk super strak.

De keuken is dan wel met 3 maanden geleverd, maar helaas heb ik wel wat manco`s. De Neff combimagnetron is nog niet geleverd (gelukkig had ik klant daar van te voren al voor gewaarschuwd). Vandaar dat de ovenset van de vorige keuken van klant voor de time-being is overgezet.

Over de manco-apparaten heb ik natuurlijk al vaker wat geschreven. Gisteren heb ik er nog een brief van leverancier Gaggenau bij gedaan met hun uitleg over de situatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten