Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 25 juli 2022

Snaidero keuken in Wormerveer (project 996)

Vandaag is monteur Jan Levien in Wormerveer aan het werk geweest. Hij is begonnen met het monteren van de Snaidero keuken van project 996.




















Het is een roestvrijstalen Snaidero keuken gecombineerd met wit hoogglans (de beschermfolie zit nu nog op het roestvrijstaal). De keuken heb ik inclusief Neff apparaten geleverd. De afzuigkap heeft de klant ergens anders gehaald (is van het merk Wave volgens mij).




















Voor Jan Levien is project 996 z`n laatste keuken vóór de bouwvak. Hij gaat straks op vakantie met vrouw en zoon naar Italië. Leuk hé?!




















Zelf heb ik vandaag m`n vrije dag gehad. Zodoende lekker tijd voor de verjaardag van mijn dochter Lea gehad. Ze is vandaag 3 jaar geworden.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten