Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 26 juli 2022

Huisje in de Filipijnen

Zoals jullie weten komt mijn vrouw uit de Filipijnen. Ze woont natuurlijk hier bij mij in Arnemuiden. Maar mijn vrouw is ook een huisje aan het bouwen in de Filipijnen. We hopen dit te gebruiken als een soort vakantiehuis als we daar zijn (alleen te huur voor vrienden, familie en bekenden).




















Als het een beetje mee zit hopen we er met de kerst een paar weken te verblijven dit jaar.

Vrienden van ons hebben onlangs een huisje van ons gehuurd. Ze hebben er bijgaande foto`s van gemaakt (bedankt!).




















Vorig jaar rond deze tijd plaatste ik ook een bericht over het huisje. Je kunt zien dat de bouwvakkers toch wel hard gewerkt hebben de afgelopen tijd.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten