De keukens zijn gelost en opgeslagen in het magazijn hier (eentje kon er ook gelijk op transport naar klant).
De komende tijd kunnen deze keukens dan weer gemonteerd worden.
In de regel huren we een externe vervoerder om de keukens dan weer bij de consument te bezorgen straks. De monteurs hebben het in de regel veel te druk om zelf ook het bezorgen te verzorgen. Planmatig komt het dan beter uit zo.
Dan nog even wat over de leverproblemen inzake inbouwapparatuur. Van de directie van BSH (Bosch/Siemens/Neff/Constructa/Gaggenau) kreeg ik vandaag een mailtje. Ik zal het hier onder insluiten maar het komt er op neer dat de situatie de komende tijd nog gaat verergeren.
Beste relatie, Vanaf de start van Corona hebben wij u regelmatig een update gestuurd over de status van leveringen, de voortgang en het perspectief voor de komende periode. Om maar met de deur in huis te vallen, we moeten helaas vaststellen dat de noodzakelijke aanvoer van componenten om aan de vraag te kunnen voldoen verder is verslechterd, met zeer hoge backorders van onze merken tot gevolg. Het beeld voor de komende maanden ziet er, met de kennis van nu, niet beter uit. Op onze websites van onze merken onder tab service informeren wij de consumenten over de vertraging in onze levertijden, hetgeen u kan helpen in de informatievoorziening richting uw klanten. Verder heeft de beperkte beschikbaarheid ook consequenties voor onze campagnes en participatie in promotionele events in de laatste maanden van dit jaar en de start van 2022. Deze zullen we noodgedwongen moeten inperken om toenemende druk in de keten, met als eindresultaat mogelijk ontevreden consumenten, te voorkomen. Uiteraard blijven we deze situatie goed monitoren en zullen we acteren zodra mogelijkheden zich voordoen. Wij begrijpen ten volle de impact die de bovenstaande situatie voor u betekent en willen van deze gelegenheid gebruik maken om u nogmaals heel erg te bedanken voor uw bereidheid om samen met ons te blijven werken aan mogelijke oplossingen. Wij waarderen uw begrip en geduld en stellen alles in het werk om de moeilijke situatie zo goed mogelijk op te vangen en zo de gevolgen voor u als onze handelspartners te beperken.
Laatst heb ik een video gemaakt om uit te leggen hoe ik wil anticiperen op de leverproblemen met inbouwapparatuur. Deze video is hier onder ingesloten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten