Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 29 november 2021

Snaidero Vision keuken in Bleiswijk (project 1020)

Zoals jullie weten is monteur Jan Levien in Bleiswijk bezig met de montage van de hele grote Snaidero Vision keuken daar.

Het is een hele grote Snaidero keuken, maar inmiddels zie je dat er wel al best wat staat nu.
























De keuken heeft helaas nog een aantal manco`s (Gaggenau downdraft afzuigkap en Gaggenau koffiemachine). Dus het duurt nog wel een paar maanden voordat de keuken echt helemaal af is. De koffiemachine verwacht ik pas in Februari te ontvangen (alles is tegelijk met spoed besteld nog vóór bouwvak dit jaar).

Ik ben heel blij dat ik bij de verkoop van de keuken de apparaten voor klant al met spoed mocht bestellen en bij klant bezorgen. Het probleem is nu dus nog te overzien voor deze klant.

Ik wordt nu veel gebeld door collega keukenbedrijven en consumenten die elders een keuken gekocht hebben of ik ze niet aan een apparaat kan helpen. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ik lever nu alleen nog maar apparaten aan mensen die ook een keuken bij me hebben uitgezocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten