Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 5 november 2021

Hout bij Snaidero: Heartwood

Naast gelakte keukens (zoals micalak waar ik het eerder deze week over had), heeft Snaidero ook houten keukens.

Deze keukens zijn er natuurlijk in melamine (zoals Rovere Jazz) maar ook in echt hout.

Coal Oak is bijvoorbeeld echt hout, maar daar heb ik het al vaker over gehad.




















Deze keer wilde ik het hebben over de houtsoort Heartwood.

Heartwood is zoals gezegd écht hout en daardoor een totaal andere prijsklasse als melamine.























Maar de uitstraling van het Heartwood is uiteraard ook totaal anders als melamine.

Elke deur is weer uniek. Persoonlijk vind ik het is een extreem mooie deur.























Op de foto`s bij dit berichtje zie je dat het Heartwood gecombineerd is met donker keramiek.

Dat is natuurlijk mooi, maar je zou ook kunnen kiezen voor micalak of roestvrijstaal natuurlijk als je een contrast zoekt.































Ik zeg dat er bij omdat je in het keramiek geen greep kunt boren. Bij de micalak en rvs fronten kan dat namelijk wél.

En om een vouwdeurkast open te doen is een greep wel handig uiteraard.
































Tenslotte. Snaidero levert het Heartwood trouwens ook als werkblad en/of tafelblad.

Je kunt het dus echt ton-sur-ton toepassen.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten