Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 november 2021

Neff B57CR22G0 oven

Vorige week schreef ik nog een blogpostje over de beschikbaarheid van de Neff B48FT78G0 FullSteam oven. Ik gaf aan dat deze oven voorlopig niet uitgeleverd wordt door Neff. Ik had toen als tijdelijk alternatief de Neff B57CR22G0 pyrolyse/crematorium oven aangegeven.

Inmiddels wordt ook die oven niet meer uitgeleverd door Neff. Helaas is er geen alternatief beschikbaar.

Ik heb dus besloten om mijn huidige voorraad alleen in te zetten voor mensen die ook een Snaidero keuken bij me hebben gekocht. Die mensen hebben namelijk prioriteit boven klanten die alleen maar een oven bij me kopen omdat ik de goedkoopste ben.

Reden is ook dat ik vanmiddag gek gebeld ben door consumenten die elders zo`n oven gekocht hebben en nu de oven bij mij willen kopen zodat ik ze uit de brand kan helpen.

Het valt me op dat die consumenten vaak nogal een kort lontje hebben tegen mij als ik uitleg dat apparaten niet zo snel geleverd kunnen worden. De hoorn is er een paar keer zelfs opgelegd als ik iets probeer uit te leggen. Ik heb dus besloten tijdens deze "apparatencrisis" alleen nog maar apparaten te verkopen aan mensen die ook een Snaidero keuken bij me hebben gekocht.

Hier onder nog een video waarin ik uitleg hoe het precies zit met die "apparatencrisis". Sinds het publiceren van de video is de situatie trouwens nog verder verergerd.

In het kort komt het er op neer dat er zeer weinig apparaten meer worden uitgeleverd nu.



Tenslotte nog wat leuks. De klant van project 1020 (een Snaidero Vision) stuurde me onderstaande foto door. Er wordt door Jan Levien heel hard gewerkt aan deze Italiaanse design keuken.

Wat gaaf hé zo`n grote keuken. Het is heel veel werk, maar het wordt straks heel mooi!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten