Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 december 2020

Snaidero keukens ontvangen

Afgelopen weekend is de chauffeur van Snaidero weer keukens wezen lossen hier. Deze keer zat er o.a. de S12 keuken van project 938 in Vlissingen bij. Monteur Niklas is deze keuken op dit moment aan het plaatsen.





Monteur Jan Levien is nu in Lemmer aan het werk. Hij monteert daar de S100 keuken van project 945. Zo`n S100 keuken heeft zowel een eiland als hoge kasten in gelakt roestvrijstaal.




De S100 keuken waar ik de foto`s van heb gebruikt bij dit postje (hier boven en hier onder) is trouwens de keuken van Snaidero project 879 in Noordwijk.




Dan tenslotte nog wat anders. Snaidero levert gelukkig goed uit tegenwoordig (ik bedoel op tijd). Helaas is dat bij Neff nog niet het geval. Met name de grote/luxe koelkasten hebben op dit moment een behoorlijke vertraging in de levering. Vanmorgen kreeg ik helaas weer bericht dat de levering van deze koelkasten is uitgesteld. Men verwacht nu medio week 3 van 2020.

Mijn excuses voor de overlast voor deze vertraging! Ik baal hier erg van. Gelukkig reageerde de klant van project 945 heel relaxed (het is buiten ook koud!), maar het hoort gewoon niet zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten