Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 december 2020

Vliegen met Ismail

Onlangs kwam Ismail hier langs in verband met de Snaidero S10 keuken voor zijn nieuwe woning in Den Haag. Hij vond het leuk om even mee te vliegen, daarom zijn we nog even wezen vliegen boven Zeeland.



Ik heb er samen met Ismail een video van gemaakt. Het materiaal komt van de telefoons die we mee hadden genomen. Dus niet zo`n hoge kwaliteit als m`n andere video`s.

Over video`s gesproken. Vanavond hoop ik er weer eentje op te nemen. Ik heb afgesproken met de klant van Snaidero project 930 in Numansdorp.






Deze klant in Numansdorp heeft een mooie Snaidero keuken bij me gekocht met daarin een Neff FullSteam oven. Ik heb dus vis opgehaald om zometeen bij de klant te gaan stomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten