Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 juli 2020

Snaidero S11 keuken gemonteerd in Gouda

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien de keuken geplaatst van project 922 in Gouda. Dit is een S11 keuken in de nieuwe configuratie. In de vorige showroomopstelling had ik 2 apparaten gestapeld (grote oven met daarboven compacte combi) maar eigenlijk vind ik 1 grote oven mooier. Dat vond klant dus ook. Ook de combinatiekleur is aangepast. De donkere kleur was in de oude showroomopstelling Titanium. Bij de nieuwe combinatie is dat Marron Caffé.
Bij de onderkasten is eveneens de kleur veranderd. Het vedergrijs (gewone mat lak) is vervangen door Bianco Nordic matte metallic lak (mica). Het open element links van de klepkast heb ik in de showroom door de monteur in laten korten qua diepte (ik vond het leuker dat het inspringt). Bij de klant van project 922 is dat niet gebeurd. Ik denk dat ze het handiger vonden als de kast in de normale diepte bleef (meer opslag).
Voor wie `t leuk vindt om te vergelijken. Hier onder de video van de S11 keuken in de vorige configuratie (hier in de showroom dus). 

Tenslotte. Officieel is het nu bouwvak hier in Zeeland. Ik krijg de aankomende week echter nog een aantal leveringen. Op afspraak is bezoek in week 31 eventueel dus wel mogelijk. De weken 32 en 33 ben ik echter echt dicht.

Concreet betekent dit dat ik vanaf zaterdag 1 augustus tot en met zaterdag 15 augustus echt gesloten ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten