Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 juli 2020

Restaurantkeuken in rvs

Onlangs was ik in het restaurant van een klant van mij in Domburg. Hij had sinds kort een gloednieuwe bedrijfskeuken en ik mocht even kijken (thuis heeft hij een mooie rvs keuken staan).

Ik vond het heel leuk om even te kijken. Je zag dat de keuken een heleboel inductiekookplaten heeft. Dus ook de professionele keuken gaat van het gas af!


Uiteraard is de restaurantkeuken gemaakt van roestvrijstaal. Ook in mijn Snaidero keukens werk ik veel met staal. Zoals ook privé. Ik vind het een geweldig degelijk en schoon materiaal.

In de bladrand van het blad doe ik dan weer stopcontacten. Lekker handig zoals bij het maken van de cake gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten