Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 juli 2020

Snaidero keuken in Rovere Jazz

Vanmorgen is de Snaidero keuken van project 922 hier opgehaald in het magazijn om bezorgd te worden. Monteur Jan Levien hoopt deze keuken morgen te gaan plaatsen. Hij werkt (in tegenstelling tot de andere monteurs) door tijdens de bouwvak.

De keuken van project 922 is dus nog niet klaar, maar onderstaande keuken (project 912) in Rovere Jazz dus wel. Ik kreeg van Jan Levien gisteravond de foto`s doorgestuurd.


Rovere Jazz is een kleur van Snaidero die ik tegenwoordig vaker uitlever. Zo ook bijvoorbeeld bij deze keuken enkele maanden terug. Echt goede foto`s had ik tot op heden echter niet.


Uiteraard heb ik wel een monster van de kleur Rovere Jazz hier, maar foto`s zeggen gewoon veel meer. Daarom; dankjewel Jan Levien :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten