Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 2 juli 2020

Snaidero keuken in Rockanje (project

De afgelopen dagen heeft monteur Jan Levien hard gewerkt in Rockanje aan de Snaidero keuken van project 864. Deze keuken is eigenlijk een S10 keukenopstelling met het eiland haaks geplaatst (in de showroom staat het eiland immers parallel).


De wand rondom de hoge kasten gaat klant nu nog antraciet maken zodat de witte hoge kasten meer contrasteren.

Jan Levien is inmiddels in Almere begonnen aan weer een andere S10 keuken opstelling (Snaidero project 874). De mensen van dat project hebben al eerder een Snaidero Time keuken bij me gekocht (Snaidero project 464 in Bussum).

De keuken in Bussum is zo`n 475 keukenprojecten terug, dus je ziet wel wat verschillen. Zo verkoop ik tegenwoordig geen gaskookplaten meer en ditzelfde geldt ook de hoge druk stoomoven (de Neff FullSteam oven zit nu in praktisch elke keuken die ik verkoop). De inbouwapparaten zijn tegenwoordig ook zwart in plaats van roestvrijstaal.


Tenslotte is ook het afzuigen heel erg veranderd. Bij project 464 zie je dat ik een afzuigkap in het plafond heb verkocht met een gat naar buiten. De trend hier bij mij is dat mensen steeds vaker kiezen voor een "lamp" als afzuigkap. Deze afzuigkap blaast geen warme lucht meer naar buiten. De lucht wordt met Bipolaire Ionisatie gezuiverd (E.Ion) en schoon terug geblazen. Naast vieze geur wordt ook de lucht gezuiverd van pollen, bacteriën, schimmels etcetera (zie onderstaande video).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten