Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 23 juli 2020

Snaidero keukens gelost

Vanmorgen vroeg is het transportbedrijf van Snaidero weer keukens komen lossen vanuit Italië. Deze keer had de chauffeur 50 kuub spullen bij, dus hij was niet zomaar klaar.


De S18 keuken van project 928 in Eeklo (België) was zelfs al vertrokken naar klant vóórdat de vrachtwagen leeg was. Vandaag zijn verder de keukens van project 907 in Arnemuiden, project 917 in Krabbendijke en project 930 in Mijnsherenland bezorgd. Het liefst had ik de keuken van project 927 in Assendelft ook al bezorgd vandaag maar dat wordt pas morgen.

Officieel is het volgende week al bouwvak hier. Maar monteur Jan Levien werkt gelukkig nog tijdens de bouwvak door. Zelf zal ik er ook nog even tegen aan moeten. Ook volgende week en de week er op levert Snaidero nog gewoon keukens uit hier. Ik zal deze keukens daarom toch ook weer moeten lossen en versturen naar klanten. De showroom is in de weken 32 en 33 echt dicht.

Concreet betekent dat ik vanaf zaterdag 1 augustus tot en met zaterdag 15 augustus gesloten ben.

Tijdens mijn vakantie hoopt Jan Levien de nieuwe Vision keuken in mijn showroom te monteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten