Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 31 mei 2018

Chocoladecake

Het mooie weer beviel me eigenlijk wel. Lekker vaak barbequen en zo. Maar met dat regenachtige weer van de laatste dagen moest ik toch wat meer in huis doen.

Niets met de barbeque dus, maar wel met de Neff FullSteam oven.


Gisteravond had ik vrij, dus ik heb een chocoladecake gemaakt met de Neff FullSteam oven. Ik vond `m eigenlijk best goed gelukt om eerlijk te zijn.


Het huis ruikt helemaal lekker als je zo aan het bakken bent. En dat maakt het regenachtige weer dan toch weer gezellig.

Tenslotte nog een video over cake bakken (die chocoladecake van mij was een stuk minder werk hoor) met de Neff oven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten