Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 2 mei 2018

Snaidero keuken in Middelburg (project 788)

Vorige week heeft monteur Niklas de keuken gemonteerd van Snaidero project 788 in Middelburg. De keuken is inmiddels klaar. Ik heb de klant nog niet gesproken, maar ik begreep van Niklas dat ze heel blij zijn met de nieuwe keuken.


Niklas zelf is inmiddels in mijn showroom aan het werk. Hij is de nieuwe Snaidero Alu Town keuken aan het monteren.


Zoals jullie zien gaat het in m`n showroom wel iets anders worden dan de "folder opstelling" van de Alu Town. Zo heb ik het tafelblad hoger gepland en ook in het verlengde van het eiland. Niet haaks er op dus.

Ook heb ik geen afzuigkap boven het eiland. Dit wordt m`n eerste showroomkeuken met de Neff kookplaatafzuigkap. Heel veel klanten vragen er om. Ik denk dat het dus verstandig is dat ik het wel laat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten