Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 mei 2018

Nieuwe Snaidero Alu Town showroomkeuken klaar

Inmiddels is de nieuwe S13 showroomkeuken klaar. Deze keuken is uitgevoerd in de uitvoering Alu Town (foto hier onder). De showroomkeuken heeft net als de Snaidero keuken op onderstaande foto een eiland met aluminium deuren. Deze aluminium deuren zijn met de hand geverfd zodat ze er ietwat "verouderd" uit zien. Dit is dan gecombineerd met hoge kasten in stoer eikenhout (open oak noemt Snaidero dat).


De mooie foto`s van de keuken hoop ik binnenkort te maken. Mijn opstelling is namelijk iets anders als de keuken op de foto hier boven.

De houten tafel heb ik zonder "poot" gemaakt. Ook op een hogere hoogte. Ik heb alvast een paar foto`s van de nieuwe keuken op m`n twitter gezet. Ik heb de tweet hier onder ingesloten.



Zo`n Alu Town keuken heb ik ook op video staan trouwens. Ik heb `m er maar gelijk bij gedaan. Dit is de Snaidero keuken van project 783 in Bergen op Zoom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten