Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 14 augustus 2013

Snaidero Ola 20 bij klant in Barendrecht

Op de terugweg van Utrecht gisteren ben ik nog even langs geweest bij de klant van Snaidero keuken project 566 in Barendrecht. Deze Ola 20 is an-sich klaar, maar de schilder van klant is nu nog bezig de wanden af te werken in de keuken. Heel grappig, deze man woont in Paramaribo, 1 straat verder als m`n klant in Suriname waar ik vorige week een keuken heb geleverd. Hij vertelde wel dat het daar de elitewijk van Paramaribo is, dan weet ik dat ook weer :). Hoe dan ook, ik stond bij de afzuigkap terwijl de schilder gaat verven. Zie ik dat het groene blaadje op de Spring afzuigkap bruin gaat verkleuren door de verflucht! Echt heel leuk om te zien. Dat blaadje op de afzuigkap geeft namelijk de kwaliteit van de lucht aan. Als je de afzuigkap op automaat hebt staan (is gewoon een eenvoudige knop voor) dan detecteert de afzuigkap niet alleen de stank, maar gaat er ook gelijk wat aan doen.
Over een paar weken gaat m`n klant de woning in gebruik nemen. Ik heb afgesproken om dan opnieuw langs te komen om de apparaten uit te leggen. Ik zal proberen dan ook gelijk wat mooiere foto`s te maken. In m`n eigen showroom is Steef de nieuwe Ola 20 in Grigio Cemento aan het plaatsen. Ik hoop dat dit ook vóór het weekend klaar is. Hieronder daarom nog even een foto van een andere Ola 20 in Grigio Cemento (ik blijf het de mooiste kleur vinden voor een Ola 20).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten