Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 7 augustus 2013

Eerste keukens uitgeleverd na bouwvak

Tijdens m`n vakantie is de nieuwe haard gemonteerd in de showroom door monteur Mart. Hieronder een foto zoals de gashaard er nu uit ziet. Zo`n haard is niet alleen gezellig en mooi om te zien. Van de winter wordt het ook nog eens praktisch want er komt toch best wat warmte af. M`n showroom is vorig jaar vergroot dus ik kan best wel wat extra warmte gebruiken `s winters.
Vandaag geen klanten afspraken, dus ik probeer een paar orders uit te werken. Er komen nog wat vrachtwagens lossen, dus vermaak me wel. Voor de Snaidero projecten 597 in Grave, 601 in Amsterdam, 600 in Vlissingen en 613 in Middelburg verwacht ik één dezer dagen het materiaal binnen te krijgen (ook nog voor een tweetal showroomkeukens). Wordt weer een heel gepuzzel om dat allemaal weer netjes op te bergen in het magazijn (wat dat betreft had ik beter m`n showroom niet kunnen vergroten vorig jaar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten