Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 17 augustus 2013

Keukens in Zeeland (Vlissingen en Middelburg)

De afgelopen week hebben de monteurs Jan en Joop gewerkt bij keuken project 600 in Vlissingen. De keuken op zich is gemonteerd, alleen het werkblad moet er nu nog op. Zodra dat gebeurd is kan de keuken afgeplakt worden (om beschadigingen te voorkomen).
Voor de aankomende week zijn Jan en Joop dus nog in Vlissingen bij project 600. Monteur Steef is eveneens in Zeeland aan de slag. Hij staat ingepland om bij keuken project 613 in Middelburg de nieuwe Snaidero keuken te gaan plaatsen. Bij project 613 moet het er ongeveer uit gaan zien zoals onderstaande rendering (met de computer gemaakte tekening).
Als "afsluiter" voor het weekend hier onder nog een foto van een keuken die ik op het web tegen kwam. Op het eiland is bij deze keuken een zitgelegenheid ingepland, uiteraard erg gezellig. Wat ik bij dit soort oplossingen (helaas heb ik dat thuis ook) wat minder vind is dat je naast elkaar zit. Tegenover elkaar zitten is echt veel gezelliger én je kijkt dan niet in de spoelbak als je aan het eten bent. In een spoelbak ligt vaak toch een vaatdoek en wat vuile vaat. Als ik thuis dus aan "de bar" zit dan kijk ik dus altijd in zo`n spoelbak. Eigenlijk vind ik dat bij nader inzien toch minder gewenst. Als het even kan adviseer ik klanten dus om het "bargedeelte" te plannen zoals bijvoorbeeld bij deze keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten