Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 augustus 2013

Ola 20 showroomkeuken in Grigio Cemento

Sinds gisteravond is de nieuwe Ola 20 showroomkeuken in Grigio Cemento klaar. De vorige showroomkeuken is opnieuw ingepakt en staat weer klaar voor m`n klant (deze keuken gaat naar een klant in Italië). Voor de nieuwe showroomkeuken is er helaas 1 rond deurtje beschadigd ontvangen. Deze heb ik natuurlijk gauw weer opnieuw besteld in Italië. Micalak heeft wat langere levertijd, dus het duurt wel even voor ik dit binnen heb. Gelukkig is de beschadiging niet heel erg in het zicht.
Hoe dan ook, gisteravond vond ik het blad nogal bleek over komen op de keuken (per partij wisselt natuursteen toch ietwat qua tint). Vanmorgen heb ik daarom de kleur toch wat donkerder gemaakt (zie foto hier onder). De vorige showroomkeuken had trouwens een wit Corian werkblad, maar ik wilde nu weer eens graniet. Het schijnt dat "de markt" geen graniet meer verkoopt en iedereen is overgestapt op composiet aanrechtbladen. Ik denk dat er nog veel consumenten zijn die graniet mooi vinden, dus als die nu allemaal naar Zeeland toe komen :).
De nieuwe S20 keuken opstelling is natuurlijk ook klaar, maar de mooie foto`s moeten nog even wachten. Ik heb helaas de wandafwerking nog niet binnen. Op het laatste moment hebben we besloten om de foto toch iets aan te passen. Ik heb er nu toch wat meer groen in terug (eerst was het bovenste deel van de foto vrij "somber"). Ik wil het graag toch een beetje vrolijk hebben in de showroom. Het wordt nu dus definitief de onderstaande foto. Ik denk dat deze er volgende week donderdag wel op zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten