Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 15 augustus 2013

Keuken in Zeeland (project 591)

Een poosje terug is Snaidero keuken project 591 in Zeeland uitgeleverd (in Scherpenisse). Deze klant is inmiddels getrouwd en ingetrokken in het nieuwe huis. De nieuwe Snaidero keuken is nu dus ook in gebruik genomen. Ze zijn er blij mee en stuurden me een aantal foto`s toe (ook van de Italiaanse badkamer die ik mocht leveren). Hier onder zo`n foto van de keuken in Scherpenisse (ik heb de andere foto op de project pagina van klant gezet).
Wat me opviel op de foto is dat de B&O die ik had ingetekend op m`n keukenplan er ook echt is gekomen. Zelfs de Alessi fluitketel herken ik van de showroom. Leuk hoor! M`n zwarte wand uit de offerte is er uiteindelijk juist weer niet gekomen. Klant heeft voor een warme kleur geel gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten