Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 april 2024

Gaggenau G10 keuken op video

Onlangs heb ik de video opgenomen van de Gaggenau G10 keuken.

Inmiddels is deze video gemonteerd. Ik heb deze video hier onder ingesloten.



De G10 kan eventueel ook zonder bar en zonder vouwdeurkast geleverd worden (maar meer kasten dan dus). Je krijgt dan eigenlijk de G18 showroomkeuken.

Onlangs heb ik trouwens zo`n G10 keuken uitgeleverd bij een klant. Deze klant schreef het volgende op mijn recensie pagina (leuk hé!);
5/5 – Dimphy Inmiddels een dikke week in het trotse bezit van onze G10 keuken. Wat is het mooi geworden. Wij kijken terug op gezellige en energieke bezoeken aan Rudy in Arnemuiden. Met veel van Rudy’s goede doordachte ideeën over hoe een keuken moet zijn en een beetje eigenwijsheid van onszelf zijn wij superblij met het resultaat. Als we ooit een nieuwe keuken moeten uitzoeken, hoef ik geen twee keer na te denken waar we heen gaan. Dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten