Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 april 2024

Snaidero keuken in hout/aluminium

Vandaag twee foto`s van de Snaidero stand op de keukenbeurs in Milaan.
























Zoals jullie zien heeft Snaidero op de stand dit jaar opnieuw de noten keuken mee genomen met aluminium lijnen. Maar dit jaar is dat gecombineerd met een spiegeldeur (met PVD coating).

Zo`n keuken met spiegel front zag ik trouwens ook bij andere keukenaanbieders (maar dan niet gecombineerd met dat hout/alu). Qua kleuren combi vind ik het heel erg geslaagd, maar er stond wel echt een mevrouw bij om de keuken gelijk af te poetsen als iemand hem had aangeraakt. Ik denk dat mijn rvs keuken (G10 dus) dan wat meer praktisch is (je ziet er minder op als bij spiegel).

Uiteraard heb ik ook veel dingen van de beurs op video gezet, maar die video moet eerst nog gemonteerd worden (zit best wat werk in).
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten