Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 april 2024

Snaidero Vision keuken in Champagne micalak

Gisteren heb ik de video opgenomen van de nieuwe Gaggenau G10 keuken. De video moet nu nog gemonteerd worden, dus even geduld nog 😃.

Ook heb ik de Snaidero Ola keuken op video gezet van project 1136 in Goes. Ook deze video hoop ik dus binnenkort aan jullie te kunnen laten zien.
















De keuken in Goes is in Grigio Cemento micalak gespoten en met de klant had ik het er ook over dat dit eigenlijk de mooiste kleur van Snaidero is.

Maar naast Grigio Cemento heeft Snaidero uiteraard ook andere mooie kleuren. Zoals bijvoorbeeld Champagne. Champagne is een micalak wat op de ronde keukens (Ola en Vision) altijd mat wordt gespoten.


















Op rechte keukens deuren (net zoals een S10 bijvoorbeeld) kan het micalak ook in hoogglans worden uitgeleverd. Hoogglans maakt de keuken veel minder kwetsbaar, maar de schittering van het metallic gaat wel wat verloren.























Met name bij de ronde elementen zie je het metallic effect het best.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten